DigitalPub Day 2024 održan je 20. lipnja u Wespa Business & Lounge prostoru u Zagrebu pod motom Navigating Misinformation. Nakon uvodnih govora Ane Brdarić Buljat i Mateja Lončarića, predstavljeni su ključni fact-checking projekti TurFacto i FACT u suradnji s VERN’-om i FERIT-om. Posebnu pažnju privukla su predavanja Joška Mrndže iz Googlea o umjetnoj inteligenciji te Natalie Żabe iz Google News Initiative o pre-bunkingu, dok je Marina Parić iz A1 predstavila projekt #BoljiOnline. Momentum Wien donio je uvid u trendove digitalnog oglašavanja, a HUDI i Agencija 404 najavili su SoMo Borac 2024. Konferencija je ponudila bogat program, istaknula važnost provjere činjenica i odgovornog korištenja tehnologije te pružila prilike za umrežavanje.
Cijeli članak dostupan je na linku.

Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.